2008-11-16

Despre fericire


Am gasit agenda legata intre coperte vesele si cartonate in care imi notasem mai demult un fragment. L-am citit din nou cu placere si m-am emotionat recapituland lucrurile mari (mai putine) si mici (mai multe) care ma fac fericita. As vrea sa-l impartasesc cu voi:


"Fericirea este o stare pe care n-o simtim atunci cand se intampla, o intalnim de cele mai multe ori in amintiri. ne amintim lucruri extraordinare la vremea lor si traim o stare aparte, de bine, cand ni le amintim, desi traim o particica din fericirea initiala, o fericire de care n-am fost constienti in momentul acela. Si cand cauti resorturile, motivele, argumentele pentru care ai fost fericit, iti dai seama ca ti-a trebuit atat de putin. De cele mai multe ori, iti trebuie foarte putin ca sa fii fericit, e aproape un paradox. Sunt multi care cred ca fericirea e o chestiune complexa, dar pe mine ma poate face fericit si un fulg de zapada, ma face mai mult deecat fericit zambetul fetitei mele la prima ora a diminetii, sau un vers dintr-o poezie...


Fericirea e aer pe care tu trebuie sa-l prinzi si sa-l pui undeva in sufletul tau; acolo prinde culori, capata forme, acolo il vei simti mai tarziu." ( Marius Tuca - "Astenii de buzunar")

Fiecare clipa poate fi eterna, bucura-te de micile placeri ale vietii care vin si se evapora pe neasteptate.

Va urez bucurii mici si dese!

Niciun comentariu: