Când mi s-a propus să scriu un articol pentru
revista „Business Woman”, care este dedicată femeilor de afaceri de succes,
m-am tot gândit la subiecte care ar putea să prezinte interes pentru aceste
doamne care, chiar dacă se dedică vieţii profesionale, nu uită de viaţa
personală.
Asa ca le-am povestit cititoarelor despre
designul floral si de eveniment. Designul implică deopotrivă emoţie şi raţiune,
astfel încât cele două emisfere cerebrale sa conlucreaze organizat pentru a
desăvârşi lucruri ce ne ancorează în prezent şi au toate şansele să ne
prefigureze viitorul.
Designul de eveniment nu este o sintagmă pretenţioasă,
ci este rezultatul logicii armonioase a designerului care s-a gândit meticulos
la nevoile clientului său. Considerat un etalon al creativităţii pentru că ceea
ce a creat este materializarea unei idei sau a unui vis, designerul încearcă să
facă lucrurile mai frumoase şi mai utile trasmitand emotii estetice.
Lumea designului floral oferă un peisaj uimitor de
bogat şi nenumărate surse de creaţie, iar atunci când există o combinaţie
eclectică între un suflet artistic şi un simţ pentru afaceri se poate forma un
concept cu adevărat unic. O pasiune pentru flori şi un spirit creativ liber de
cele mai multe ori nu sunt suficiente. Cei mai buni designeri florali au o bază
solidă de cunoştinţe şi de studii în domeniu, dar şi o dorinţă continuă de
formare şi dezvoltare profesională, care îi diferenţiază de amatori şi
începători. Rezultatul final este de a promova cunoaşterea, care va conduce atât
la crearea unor modele florale comerciale, cât şi la pregătirea unei afaceri de
design floral caracterizată prin etică, profesionalism şi implicare totală
pentru ca visul să devină realitate.
Restul articolului va invit sa il cititi in paginile revistei sau in varianta lui online.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu