2015-03-04

Primavara si in aranjamentele noastre

                  Sa intampinam primavara cum se cuvine, cu poezie florala din belsug! Pe langa razele noi si calde de soare, un aranjament floral amplifica emotia si bucuria de primavara, aducand zambete sugubete si inseninand chipurile oamenilor.   
                  Florile sunt o adevarata inspiratie pentru noi, designerii florali, asa ca ne-am pus serios pe joaca,  in cel mai creativ mod.  Rezultatul e pe masura si speram sa va incante si pe voi.
             Alb, crem si nuante pudrate de roz, alaturi de verdele crud de primavara s-au conturat de minune in acest aranjament care transmite bucurie si puritate. Am mai pus o particica din natura, data de baza de coaja de copac pentru un plus de armonie.

            

                Tot ca de primavara, am creat un cos bogat, cu minunatii vii si colorate, precum lalele galbene, frezii albe, ranunculus galben, orhidee verde si trandafiri albi. Un cadou foarte potrivit pentru noul sezon.

            

                Tot in nuante deschise de roz si lila am creat acest aranjament floral asimetric, format din miniroze, trandafiri si orhidee. E un aranjament in care s-a adunat toata seninatatea primaverii si a luminat receptia unei companii.
            
                Ultimul aranjament pe care il propunem este cu adevarat inedit pentru ca am pus floricelele intr-o stropitoare vintage, ca sa ofere cat mai multe picaturi de primavara. Un buchet viu colorat, din lalele, trandafiri, frezii, orhidee si mult verde, ca sa stim sigur ca soarele e din nou pe cer.

           

             Noi am adunat primavara in buchtele noastre, voi cum o sarbatoriti?  



             Articol scris de Marta Moldoveanu

Niciun comentariu: