2010-10-29

Sexy Halloween

E drept ca exista multe persoane impotriva sarbatoririi Halloween-ului pe meleagurile romanesti, dar noi il consideram un motiv in plus de distractie si buna-dispozitie.

Pentru a condimenta putin sarbatoarea, putem sa-i dam o nota sexy. Una dintre cele mai bune idei pentru o astfel de petrecere sunt acesti dovleci dantelati si incorsetati. Mi-a placut mult contrastul portocaliu-negru.

Deja imi vin in minte si alte detalii care ar crea un decor tematic adecvat: siraguri dark glamour, pene fantezie, cupe si pocaluri in care se servesc vinuri licoroase si cocktail-uri flambate, hostess sexy-vrajitoare cu pelerine din dantela neagra, ceara lumanarilor scursa pe sfesnice grele cu patina... Acestea ar fi cateva dintre sugestiile mele, de aici va las imaginatia sa zburde...

credit foto Vlad Creteanu

credit foto Vlad Creteanu



Voi cum petreceti acest Halloween?

4 comentarii:

Pato Basil spunea...

foarte incitant...! desi eu nu sarbatoresc

EnRose spunea...

Ma bucur ca am reusit sa transmitem ideea de incitant! Dar de ce nu sarbatoresti?

classiq spunea...

Nu resping ideea de Halloween pe meleaguri romanesti, dar nici nu ma dau in vant dupa sarbatori importate. O accept mai mult decat accept Valentine's Day, mai ales ca noi am ales sa celebram ceva american in detrimentul Dragobetelui nostru, numai pt ca e mai comercial. Particip cu bucurie la cate o petrecere de Halloween daca am ocazia, insa anul asta nu.

EnRose spunea...

Sunt in asentimuntul tau, dar Halloween-ul are de fapt origini celtice si a fost preluat de americani, care l-au comercializat. Daca e un motiv in plus de sarbatorire si voie buna, de ce sa nu ne buccuram de el? Pe acelasi principiu, am observat ca tendita e sa se sarbatoreasca atat Valentine's Day, cat si Dragobetele pe meleagurile romanesti.