2010-12-15

Atelier de creatie "Decoratiuni florale de Craciun"

Uff, mi-am dat seama ca nu am postat pe blog pozele de la atelierul de creatie (le-am urcat doar pe Facebook) si nu v-am impartasit cum a fost. S-a creat o atmosfera calda in dimineata de duminica la Hobby Cafe in compania unor persoane foarte simpatice si sociabile, care mi-au trasmis energie si un vibe general pozitiv, semn al lucrului bine facut. Le multumesc ca au fost acolo si mai vreau sa ii multumesc cu aceasta ocazie lui Gabi Crisan pentru frumoasele poze. Gabi a si filmat activitatea noastra creativa si va edita un filmulet ce va aparea pe Radio3Net *coming soon*.

Cea mai mare implinire a fost ca oamenii au fost incantati si multe persoane s-au aratat interesate de reluarea acestui mod placut de a-ti petrece duminica. Ce-i drept, acesta a fost un mic preview pentru atelierele de design floral din primavara. Deci, da, o sa mai facem!


Niciun comentariu: