2014-11-29

Guerilla marketing


Guerilla marketing a fost inițial o strategie de marketing cu buget redus pentru a atrage atenția asupra unui produs într-un mod inovativ prin utilizarea artei graffiti-ului, a ”bombardamentului” cu stickere și multe altele. La început această strategie a fost utilizată de către afacerile micuțe datorită bugetului lor redus, dar, gradual, a fost adoptată și de firme mari precum Nike, Puma sau Festina-firmă germană care, pentru a demonstra rezistența ceasurilor lor, își vând produsele ambalate în pungi cu apă. Astăzi, guerrilla marketing reprezintă promovarea prin mijloace nonconformiste, surprinzatoare stimulând creativitatea celor ce intră în contact cu acest tip de campanii.

 

Strategia aceasta a ajuns să fie adoptată inclusiv de firmele din domeniul florilor și al aranjamantelor florale. Spre exemplu, un producător de semințe de flori reușește să surprindă și să atragă atenția asupra unui produs considerat de mulți ”banal” printr-un ambalaj neobișnuit. Grenada și numele ”Seed Bom” introduc în mintea potențialilor clienți ideea unei explozii florale și sunt, în opinia noastră, o metodă inventivă de comercializare a produsului.

O altă firmă dorește să transmită cumpărătorilor faptul că livrează flori la domiciliu precum cele care livrează mâncarea la domiciliu prin folosirea unui ambalaj care ne trimite cu gândul la cutiile pentru ”take-out”. Prin această campanie firma sugerează faptul că au flori proaspete, de bună calitate și că sunt foarte prompți.
 
Multe astfel de idei pot fi menționate: florile servesc ca mijloc de înfrumusețare al orașelor și, de ce nu, ar putea fi folosite ca ”piese” ale unui întreg în contrast cu clasicele ghivece solitare pentru un impact mult mai mare folosind aceleați resurse. De asemenea, în unele orașe sunt folosite aranjamente de flori pentru a semnaliza prezența unor gropi cu scopul de a îmblânzi imaginea și de a întoarce privirile persoanelor ce frecventează acel loc.




To put it in a nutshell, guerilla marketing repezintă un ”must” pe piața actuală în care comercianții se zbat să rămână în atenția potențialilor clienți, iar industria florală nu face excepție. EnRose promovează și susține ideile inovative dorind să satisfacă orice cerere a clienților oricât de neobișnuită. Aici respectăm și promovăm ORIGINALITATEA!
 

 
 
Articol scris de Oana Andreea Tiboi

Niciun comentariu: